Kadra

KAMILLA I RYSZARD SZOSTAK- WŁAŚCICiELE

 

Jako rodzice dwójki dzieci chcieliśmy stworzyć przedszkole, które będzie przyjaznym dla maluchów miejscem rozwoju. Szczególnie zależało nam na stworzeniu warunków do rozwoju społecznego dzieciaków, obcowania z językiem angielskim oraz pobudzaniu w maluchach obszarów kreacji i zmysłów do poznawania otaczającego świata. Dlatego od początku prowadzenia przedszkola stawiamy na różnorodność zajęć dodatkowych.  Podczas codziennych czynności kładziemy nacisk na praktyczne używanie języka angielskiego poprzez przypominanie i powtarzanie prostych słów, zwrotów. Nasi pedagodzy i nauczyciele mają za zadanie używanie różnorodnych form dydaktycznych podczas prowadzonych zajęć edukacyjnych. Zależy nam, aby dziecko dużo umiało, a nie tylko wiedziało.
Mamy nadzieję, że rodzice wybierając nasze przedszkole, będą podobnie jak my wierzyć, w słowa Pana Janusza Korczaka, że:
Dziecko jest cudzoziemcem, nie rozumie języka, nie zna kierunku ulic, nie zna praw i zwyczajów. […] Potrzebny przewodnik, który grzecznie odpowie na pytanie.
Dziecko nie może myśleć «jak dorosły», ale może dziecięco zastanawiać się nad poważnymi zagadnieniami dorosłych; brak wiedzy i doświadczenia zmusza je, by inaczej myślało.
 
Kamilla i Rysiek Szostak

 

 

 

 

 MILENA CHLEWICKA- ZASTĘPCA DYREKTORA

Praca z dziećmi jest dla mnie pasją i radością.

Ukończyłam Uniwersytet Jana Kochanowskiego na kierunku: Pedagogika wczesnoszkolna i Przedszkolna z edukacją artystyczną. Od zawsze chciałam pracować z dziećmi. Przez wiele lat działałam w harcerstwie zakładając i prowadząc gromadę zuchową i drużynę harcerską.
Praca z dziećmi motywuje mnie do poszerzania swoich umiejętności i kwalifikacji. Z myślą o potrzebach dzieci ukończyłam kurs języka migowego, kurs trenera złości oraz TUS, Sensoplastykę, pracę elementami integracji sensorycznej, kurs tańców integracyjnych, kurs pierwszej pomocy przedmedycznej, kurs dla animatorów zabaw. W pracy pedagogicznej wzorem dla mnie jest Janusz Korczak, który mawiał „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat.” Pragnę pomagać najmłodszym w radosnym odkrywaniu świata.

 

 IWONA CHACHOŃ-OLIVEIRA- NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Z wykształcenia jestem nauczycielem anglistą. Wybrałam pracę z dziećmi w wieku przedszkolnym gdyż uważam, że właśnie z tą grupą wiekową jestem w stanie nawiązać najlepszy kontakt. Moim celem jest uczenie języka angielskiego poprzez zabawę i w naturalnych okolicznościach, podczas których dzieci po pierwsze dobrze się bawią a obce słowa " nie przeszkadzają" im. Uważam, że w tym wieku dzieci powinny kojarzyć naukę obcego języka jako fajną zabawę,a nauczyciel powinien jak najlepiej wykorzystać ich naturalne zdolności do zainteresowania ich językiem jak i kulturą anglosaską.

 

 

MONIKA CZAPLA

 Nazywam się Monika Czapla. W Akademii Kreatywności mam przyjemność pracować już trzy lata. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika ze specjalnością Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z gimnastyką korekcyjno- kompensacyjną, a także studia drugiego stopnia na kierunku Zdrowie Publiczne. Pierwszy kierunek jest zdecydowanie bliższy memu sercu i to właśnie z zawodem nauczyciela wychowania przedszkolnego wiążę swoją przyszłość. Praca z dziećmi przynosi mi ogromną radość i satysfakcję, a najważniejsze dla mnie jest ich bezpieczeństwo. Moją największą pasją są góry i każdą okazję staram się wykorzystać na wycieczkę w ukochane miejsca.

 

 DOROTA PAKASZEWSKA- TERAPEUTA

Dorota Pakaszewska pedagog, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta, pedagog specjalny z zakresu edukacji, terapii i wspomagania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Wybranie środowiska edukacyjnego, jakim jest przedszkole nie było przypadkowe. Praca z myślą o dzieciach nie tylko pozwala mi na ciągłe realizowanie siebie, ale przede wszystkim jest ciągłym wyzwaniem wymagającym ode mnie postawy twórczej i uczącym odpowiedzialności. Bycie nauczycielem oznacza dla mnie objęcie opieką terapeutyczną nie tylko dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi, ale również tych, wymagających z mojej strony akceptacji i empatii. Nauczyciel to oprócz przewodnika i badacz, potrafiący w każdym dziecku zobaczyć wyjątkowość, odnaleźć jego dobro i niekończący się w nim potencjał.